Ons nieuwe schoolplein

Samen in actie voor ons nieuwe schoolplein
Het realiseren van een schoolplein wat bijdraagt aan de ontwikkeling en het welbevinden van onze leerlingen kost heel veel geld. Dit jaar heeft de school, ouderraad en de Stichting Vrienden van de Annie de handen ineen geslagen om samen met de leerlingen 50.000 euro op te halen met diverse acties! Uw hulp hebben we heel hard nodig. Kijk in het activiteitenplan waar u affiniteit mee heeft en ons mee kan en wilt helpen. Alvast dank!

Donaties zijn meer dan welkom. Stichting Vrienden van de Annie Jdg beheren de schoolpleininkomsten. Binnenkort kunt u via een QR-code op deze pagina uw gift/donatie overmaken.

Heeft u een vraag of een goed idee stuur dan een mail naar schoolpleinjdg@gmail.com.

Het actieplan/-folder en nog veel meer informatie zal later worden toegevoegd. Ook de tussenstand  van de donaties zijn hier straks terug te vinden! Op naar een prachtig schoolplein!
Download hier de Kick-off presentatie (Pdf)
Bekijk hier het ontwerp(-poster) van het schoolplein (Pdf)

Coördinatie en contactpersonen
Gijs van der Stel (Coördinator bewegen, gymleerkracht)
Aster van Kregten (ouder , schoolpleincommissie, OR en SVV)

De Haagse Scholen, Annie MG Schmidtschool, 2Samen & gemeente Den Haag.